Ananevi olarak demografik bilgilere nazaran yapılmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun site analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izleme kimliğini sitenize ilave etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, gelir ve rabıta alanları kadar değkonukenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların konuletmeniz için farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, mütenasip maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon hakikat inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde bucak vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin son plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değkonuti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle birlikte artık “ne istersem onu allıkırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl radde eke gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Veri ve muhabere teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına sağlam iş proseslerini değkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası evet.
Bir Cevap Yazın